I'm starting to fall in love, and really starting to get scared

Jag vill verkligen inte ha denna känsla igen. De är kanske en skön känsla, men är verkligen rädd "/ Jag vill inte bli kär igen. De börjar alltid bara sött och rart men blir sen skit. Men denna gång är jag rädd att personen inte känner samma och de skulle göra ont och kanske förstöra en bra vänskap. Så denna känsla har jag lovat mig själv att hålla hemligt. Men vet ej hur länge jag kan. Mina vänner säger att de går att lösa mig ganska lätt. Tänk om personen förstår. Är verkligen rädd. Vår vänskap betyder otroligt mycket för mig. Personen får mig alltid att skratta. OMG gillar inte alls detta! 
 
Ska snart sova. Sov inte så bra natten som var, pga en mardröm. Drömde att mina djur börja brinna "/ de klarade sig men blev riktigt skadade. Vaknade och hade känslan kvar -  inte kul! Men sova snart, och vill inte drömma detta igen... 
 
P. S Ser fortfarande på Jersey Shore, är på säsong 4 avsnitt 4 (x D. S
 
Vill visa en ur söt bild på Fievel också, världens sötaste och snyggaste frissan;
 

Kommentera inlägget här :