Games of Thrones

Denna serie är lång tråkigt i början, och när den väl börjar bli spännande är första säsongen slut. Och jag har bara första.. Gillar verkligen inte att se en serie som inte är alla säsonger (x Men denna serie är tiden jag tycker om, medeltiden. Och handlar om, de jag iaf förstod, sju riken och någon kung, och en man som har en massa barn som dessutom är kungens högra hand. Men också en annan stam med någon kung som gifter sig med en prinsessa som har något med drakar att göra... Som sagt när saker väl händer är första säsongen slut. Så jag vet ej så mycket... 
Som jag skrev innan I ett inlägg så ser jag inte på C.S.I de är en bra serie men inte lika kul när man sett avsnitten. Jag tyckte de va roligast att gissa sig fram i avsnitten. Men vet ju redan, och serien är 11 säsonger. Men nu blir de Ghost Wisper, en serie med flera säsonger också, fast denna kan man se flera gånger (: handlar om en tjej, Melinda, som ser de döda. Och hon är gift med Jim, som förstår henne fast han inte ser de hon kan se. Han dör, men kommer tillbaka i en annan kropp för deras kärlek, och heter då Sam. Detta är en serie jag gillar, de övernaturliga (:

Kommentera inlägget här :